„Fallout 76“ tapo tikru nusivylimu: kūrėjai pripažįsta padarytas klaidas

„Fallout 76“ tapo tikru nusivylimu: kūrėjai pripažįsta padarytas klaidas

„Fallout“ yra viena iš populiariausių ir labiausiai mėgstamų franšizių per visą vaizdo žaidimų istoriją. Beveik kiekviena nauja dalis iš karto tapo pasauliniu hitu, kūrėjams atnešė milijoninį pelną. Tačiau iš šios puikios grupės išsiskiria vienintelis „Fallout 76“, kuris kaip čia gražiau pasakius, buvo šiek tiek nepasisekęs. Bėdų su juo tikrai buvo daug ir žinoma, kad nemažai jų buvo išspręsta ateityje, tačiau tai vis tiek nepadėjo pasiekti pirmtakų sėkmės.

Dar iki žaidimo pasirodymo 2018 nemažai fanų buvo susirūpinę dėl to, kad „Fallout 76“ gali ir nepasieks serijos kartelės, kuri buvo užkelta tikrai aukštai. Pavyzdžiui, „Fallout 4“ buvo vienas iš realiausių pretendentų laimėti metų vaizdo žaidimo titulą, tačiau galų gale pralaimėjo tik „The Witcher 3: Wild Hunt“. Visai nesenai pasirodžiusiame „The Guardian“ interviu „Bethesda“ vadovas T. Howard teigia, kad žaidimas tikrai neatitiko jam keltų reikalavimų ir tiesiog pavadino jį nusivylimu.

Viena iš didžiausių problemų buvo ta, kad „Bethesda“ norėjo sukurti internetinį projektą, kuris bus išskirtinis, tačiau tikriausiai visi žinome, kaip su tuo baigėsi. „Fallout 76“ startas tikrai nebuvo pats sėkmingiausias. Žaidimas ne tik turėjo daugybę programinių klaidų, kurių tikrai nebuvo galima suskaičiuoti ant rankų pirštų, bet ir jame trūko net kai kurių esminių jo pirmtakų elementų. Aišku, kad po kurio laiko didžioji dalis klaidų buvo ištaisyta bei pridėta daug naujo turinio, o net ir kelis mėnesius jis buvo dalinamas nemokamai, tačiau pripažinimo ir populiarumo jis taip ir nesusilaukė.

„Behesda“ ir toliau nepasiduoda ir dar visai nesenai pristatė naujausią papildymą „Steel Dawn“, tačiau dabar daugumos fanų viltys jau yra dedamos į naujausią „Fallout“ dalį, kurios tikrai dar reiks palaukti. Panašu, kad greičiau išvysime naująjį „The Elder Scrolls“ ir „Starfield“, o po to jau galima tikėtis žinių apie tarkim „Fallout 5“. Grįžtant prie temos, „Fallout 76“ pradžioje buvo padaryta daugybė klaidų ir dalį iš jų pripažįsta ir patys kūrėjai, o galbūt dėl to neretas gali ir niekad nesugrįžti prie šios franšizės. Dabar pagrindinis „Behesda“ uždavinys yra nauji projektai, kurie turi atrodyti tiesiog nepriekaištingai.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas