„Ghost of Tsushima“ sėkmė stebina net pačius kūrėjus, sužinokite kodėl

Rokas Gaidys

2020-11-15, 09:30 (atnaujinta 2021-04-27, 00:41)

0 komentarų
„Ghost of Tsushima“ sėkmė stebina net pačius kūrėjus, sužinokite kodėl

Dar vasarą pasirodęs „Ghost of Tsushima“ buvo sėkmingas net tik kūrėjams „Sucker Punch“, bet ir pačiai „Sony“. Ne tik dėl to, kad susilaukė gerų įvertinimų ar net pridėjo nemokamą papildinį „Ghost of Tsushima: Legends“, bet ir dėl to, kad pardavimai kalba patys už save. Pasirodo, kad žmonės jau senai norėjo pamatyti RPG žanro žaidimą, kuris pasakotų samurajų ir Japonijos istoriją.

„Playstation“ vadovas Jim Ryan teigia, kad žaidimas viršijo visus lūkesčius ir patvirtinti šį teiginį tikrai nėra sunku- dar visai nesenai pardavimai perkopė 5 milijonus kopijų. Na bent jau taip jis pasakė savo naujausiame interviu, kurį davė „New York Times“ ir tai jį padarė vienu iš sėkmingesnių žaidimų per visą „PS4“ gyvavimo istoriją. Žaidimas, per šį trumpą laiką buvo parduotas daugiau kartų nei 2017-ųjų „Horizon: Zero Dawn“ ir 2018 „Days Gone“ per tokį pat laikotarpį. Panašu, kad ši sėkmė jį padarė labai svarbia franšize visai „Sony“ ir „Sucker Punch“ studija jau po truputį dirba su jo tęsiniu. Tai galima teigti iš to, kad studija pradėjo ieškoti naujų darbuotojų ir talentų.

Na visiems tiems, kurie yra užsispyrę „Xbox“ fanai arba tiesiog nieko nėra girdėję apie šį žaidimą, trumpai papasakosiu apie jį. Istorija vyksta 13 amžiaus Japonijoje, tiksliau, kai prasideda mongolų invazija į ją. Jaunas samurajus Jin‘as išgyvena kruvinas skerdynes Tsušimos saloje ir po to turi išvaduoti salą nuo mongolų. Paprastai tariat, tai yra kažkas panašaus į „Far Cry“, nes reikia nuolatos išlaisvinti priešų bazes. Tačiau herojus jame yra vaizduojamas trečio asmens perspektyva ir po velnių, 13 amžiaus Japonijoje. Pasirodo ši formulė puikiai suveikė ir galbūt mums pateikė vieną iš kandidatų į metų žaidimo titulą.

„Ghost of Tsushima“ yra puikus pavyzdys kaip reikia išsiųsti senąją konsolių kartą užtarnauto poilsio, nes paskutinį kartą iš jos buvo išspaustas maksimumas- milžiniškas pasaulis su ganėtinai nebloga grafika. Nepaisant to, jis bus pritaikytas ir „Playstation 5“ su nauju grafikos atnaujinimu ir 60 kadrų per sekundę dažniu. Pažvelgus į tokius žaidimus kaip „Horizon: Zero Dawn“, „Day‘s Gone“ ir „Bloodborne“, „Ghost of Tsushima“ tikrai pasididžiuodamas gali stovėti oriai ir vadinti dar vienu projektu, kuris taip pat įcementavo „Playstation 4“ kaip ketvirtos kartos konsolių karo laimėtoją ir nei kiek jiems nenusileidžia.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas