Svarbiausias žaidimų industrijos renginys jau čia pat: paskelbta „E3 2021” parodos data

Rokas Gaidys

2021-04-07, 18:05 (atnaujinta 2021-04-27, 00:45)

0 komentarų
Svarbiausias žaidimų industrijos renginys jau čia pat: paskelbta „E3 2021” parodos data

Pernai buvo atšaukta daugybė renginių dėl savaime suprantamų priežasčių, o tarp jų pateko ir užkietėjusių vaizdo žaidimų taip mėgiamas „E3“. Dar prieš kurį laiką organizatoriai prisižadėjo, kad po metų pertraukos jis vis dėl to įvyks, tačiau šiais metais viskas persikels į internetinę erdvę. Pradinis planas buvo birželio 15-17 dienos, bet panašiu metu startuoja „Valve“ žaidimų festivalis, todėl „E3“ vyks šiek tiek anksčiau.

„The Entertainment Software“ paskelbė galutinius šių metų „E3“ planus ir datos pasikeitimą. Šiais metais jis vyks birželio 12-15 dienomis ir dabar jau yra skelbiama, kad pristatymus čia turės „Nintendo“, „Xbox“, „Capcom“, „Ubisoft“, „Take-Two Interactive“, „Warner Bros.“ Ir „Koch Media“. Nors tai yra ir vieni didžiausi žaidėjų visoje industrijoje, bet jau anksčiau buvo paskelbta, kad „Activision-Blizzard“, „Electronic Arts“ ir „Sony“ atsisakė jame dalyvauti. Nepaisant to, kad kelios didesnės studijos atsisako dalyvauti šiais metais, „Xbox“ vadovas P. Spencer teigia, kad jis su nekantrumu laukia dalyvaujančių pristatymų ir patys „Microsoft“ tikrai turės ką pademonstruoti.

Oficialiame pranešime „ESA“ vadovas S. Pierre - Louis teigia, kad šiais metais „E3“ bus labiau išskirtinis renginys, kuriame fanai gali laukti didžiulių naujienų ar žaidimų pristatymų ir ateityje jie būtent to ir sieks. Tiesa, kad vis dažniau didžiosios studijos atsisako jame dalyvauti ir mokėti šešiaženklį mokestį, tačiau norinčiųjų ir taip pakanka. Toliau jis teigia, kad kitais metais „E3“ turėtų vykti kaip buvo įprasta seniau, tiksliau, kad bus priimami žiūrovai bei rodoma internetinė transliacija vienu metu.

2020-ųjų „E3“ buvo atšaukta dėl karantino ir pandemijos reikalavimų, bet tai nesutrukdė rengti panašius, tačiau tik internetinėje erdvėje apsiribojančius renginius ir savaime suprantama, kad nei vienas iš jų net iš toli neprilygo didžiausiam kompiuterinių žaidimų bei technologijų pristatymui pasaulyje. Tuo tarpu, pernai, nepaisant situacijos, vaizdo žaidimų industrija augo įspūdingai ir sugeneravo beveik 160 milijardų dolerių pajamų. Esporto turnyrai nukentėjo dėl to, kad nebuvo prieinami žiūrovams gyvai, bet vis dėl to palaipsniui atsigavo. Panašu, kad šiais metais dar nesugrįšime prie įprastų renginių, bet kitais metais jau bus galima tikėtis teigiamų pokyčių.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas