„Anthem“ bus prikeltas antram gyvenimui ir pritaikytas naujos kartos konsolėmis

Paskelbė:   Rokas Gaidys | 2020-09-14
„Anthem“ bus prikeltas antram gyvenimui ir pritaikytas naujos kartos konsolėmis
0 Pasidalinimai
70 Peržiūros

Turbūt didžiausias praeitų metų visų fanų nusivylimas „Anthem“ bus atnaujinamas. Dar vasarį „BioWare“ pranešė, kad daugybės kritikos sulaukęs projektas bus visiškai peradarytas ir turėtų pasirodyti jau po naujosios kartos konsolių išleidimo dienos. Vienas iš laukiamiausių 2019 metų žaidimų buvo tikrai nepagirtas fanų ir ekspertų, o viena iš pagrindinių priežasčių buvo ta, kad jame nebuvo pasakojama tokia istorija kaip praėjusiuose kūrėjų projektuose „Mass Effect“ ir „Dragon Age“. Taip pat žaidime buvo daugybė „bug‘ų“, o dėl kai kurių iš jų net užstrigdavo konsolės ir jas reikėdavo perkrauti.

Na panašu, kad „Bioware“ išgirdo pastabas ir kritiką. Pirmiausia buvo pašalinti sezoniniai atnaujinimai, o buvo pradėtas visiškas žaidimo perdarymas ir visų problemų šalinimas iš karto. Naująjį projektą pavadinsime „Anthem 2.0“, kuris jau pasirodys jau naujos kartos konsolėms. Tačiau po šios žinios praėjus daugiau nei pusei metų panašu, kad projektas yra dar tik ankstyvoje vystymo stadijoje.

„Frostbite 3“ platforma ant kurios yra kuriamas „Anthem“ tikrai nėra iš lengvai sutramdomas žvėris, tačiau tai nereiškia, kad ji yra bloga. Net ir pirmosios versijos kūrime „Bioware“ norėjo pridėti daiktų kūrimo sistemą (angl. crafting), tačiau tam neužteko „Frostbite“ resursų. Bet nereikia kaltinti tik pačio variklio, juk žaidimas buvo pristatytas neužbaigtas bei su daugybe įvairių strigimų, o ir tai lėmė, kad dar pačiais metais kūrėjai nusprendė nustoti jam tiekti atnaujinimus, o pradėti jį perdaryti iš pagrindų. Nėra aišku kiek ilgai dar šis procesas užtruks, bet manau, kad reikia duoti kūrėjams užtektinai laiko.

Visas šis papildomas laikas turėtų leisti „Anthem“ tapti tokiu flagmanu, kokio tikėjosi „Electronic Arts“ ir „Bioware“. Žaidimui yra reikalingas visiškas istorijos perdarymas ir unikalių, neiškartojančių misijų sukūrimas. Nes tikrai jos įdomios buvo tik kelis kart, tačiau po penkto karto įdomumo jose lieka tikrai nedaug. Taip pat „Bioware“ turėtų norėti reabilituotis po dviejų nesėkmingų projektų, o „Anthem“ atšlifavimas ir pritaikymas šiuolaikinėms konsolėms galėtų būti būtent ja. Šiuo metu žaidimas yra prieinamas „Playstation 4“, „Xbox One“ ir asmeninių kompiuterių savininkams, o atnaujintos versijos išleidimo data nėra žinoma.


Parašyti komentarą