„League of Legends“ 10.13 versijos apžvalga

Ignas Petrikonis

2020-06-24, 15:00 (atnaujinta 2021-05-23, 11:24)

0 komentarų
„League of Legends“ 10.13 versijos apžvalga

„League of Legends“ yra vienas iš didžiausių internetinių žaidimų, kuris atsirado 2009 metais. Projekto komanda nuolat ieško būdų kaip pagerinti žaidimo kokybę ir kas kelias savaites atnaujina jo versiją. Jums pateikiame naujausios žaidimo versijos apžvalgą.

Čempionų pokyčiai:

„Aphelios“

Auto atakų daromos žalos dydžio augimas yra sumažinamas nuo 2.2 iki 2 vienetų per lygį. Taip pat jo „Q Chakram“ nebeatsinaujina kovojant su epiniais monstrais (baronu ir drakonu) bei patrankų auto atakų pasiekiamos ribos nebėra rodomos stebinantiems žaidimą per „spectator“ režimą. Taip pat „R“ nebedarys tokios didelės kritinės žalos (angl. Critical Damage). Ji yra sumažinama nuo 50 iki 20 procentų.

„Cassiopeia“ ir „Gnar“

Yra sumažinamas šių čempiono atsparumas magijai, kuris yra sumažinamas nuo 34 iki 32. Taip pat „Gnar“ „E“ pridės daugiau greičio atakoms (angl. Attack Speed) ir pailgins jo veikimo laiką nuo 3 sekundžių iki 4. Atakų greitis yra padidinamas nuo 20/30/40/50/60 iki 40/45/50/55/60 per kiekvieną „E“ lygį.

„Kalista“

Šiam čempionui yra sumažinamas atakų žalos augimo dydis per lygį nuo 4 iki 3,5.

„Kog‘Maw“

Šis herojus yra pastiprinamas kaip magas, o ne šaulys. Jo „Q“ ir „R“ ir turimos magijos galios (angl. Ability power) stiprėjimas yra padidinamas nuo 0,5 iki 0,7 ir nuo 0,25 iki 0,35 nuo turimo magijos galios vieneto.

„Lucian“

Yra padidinamas jo „Q“ pasiekiamumas (angl. Range) nuo 900 iki 1000 vienetų.

„Nocturne“

Sutvarkytas „bug‘as“, kuris jo „passive“ arba pasyvios galios laukimo laiką sumažindavo 1 arba 2 sekundėmis. Tačiau dabar kiekviena auto ataka jį sutrumpins 1 sekunde.

„Nunu“

Kaip ir „Kog‘Maw“ ši herojus yra stiprinamas kaip magas. Jo „Q“ ir „R“ geriau veiks nuo jo turimos magijos galios dydžio.

„Ornn“

Jo „passive“ savybe pagaminti ginklai, šarvai ir t.t. nepridės jam gyvybės ir manos taškų iki tol kol jis sugrįš į bazę.

„Rakan“

Yra padidinama jo „W“ daroma pradinė žala nuo 70/125/170/220/270 iki 70/125/180/235/290 per kiekvieną jos lygį.

„Ryze“

Pradiniai atsparumas magijai ir auto atakų žala yra padidinami nuo 34 iki 36 ir nuo 56 iki 58 atitinkamai.

„Syndra“

Jos „Q“ kainuos daugiau manos pradiniuose lygiose (40/50/60/70/80 į 60/65/70/75/80).

„Vi“

„Q“ atsirovimo laikas yra sumažinamas nuo 12/11/10/9/8 iki 12/10.5/9/7.5/6 sekundžių kiekviename lygyje.

„Yorick“

„R“ iškviesta didžioji siela nuo jo galės nutolti ne 1000 atstumo vienetų, o tik 600

„Yummi“

„E“ kaina yra pakeičiama iš 100/115/130/145/160 į 40/45/50/55/60 (+15 proc. nuo visos turimos manos)

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas