Nuo pat „God of War: Ragnarok“ pristatymo praėjusią savaitę vykusiame „PlayStation Showcase 2021“ renginyje, daugelis pradėjo spėlioti apie naujas žaidimo detales ir kitus svarbesnius, su juo susijusius, aspektus. Nuo keleto, jau dabar parodytų, vietų iki dar nematytų pasaulio miestų ar būsimų konfliktų su mistinėmis būtybėmis, atrodo, kad šis projektas bus labai panašus į savo 2018-ųjų pirmtaką. Iš karto po pristatymo kūrėjai pasidalino žinia, kad trečiosios dalies skandinavų mistiniame pasaulyje jau nebebus.
„Santa Monica Studios“ kūrybos direktorius ir vienas iš „God of War“ autorių Cody Barlog interviu su „Kaptain Kuba“ metu pasidalino informacija, kodėl „Ragnarok“ užbaigs šią franšizės dalį. Pasak jo, viena iš pagrindinių priežasčių yra laikas, nes 2018-ųjų versija buvo kuriama net penkerius metus, o kalbant apie jos tęsinį, tai jis net pats nežino, kiek gali užtrukti procesas. Pasak jo, skurti visą trilogiją užtruktų net 15-ka metų ir jam tai yra per ilgas laiko tarpas. Praeityje Cody Barlog nedaug pasakojo apie „God of War: Ragnarok“, todėl bent kokia informacija apie studijos planus yra pokytis, tačiau neaišku ar teigiamas.
Toliau jis pasakoja, kad sprendimą viską sutalpinti į du žaidimus buvo priėmęs dar prieš pradedant kurti pirmąją dalį. Pasak jo, iškarto sužinoję „God of War“ projekto vadovo Eric Williams idėją, kuri buvo susijusi su skandinavų mitologija bei „karo dievo“ Kratos bei jo sūnaus Atreus istorija, tiksliau tariant, kad visas pasakojimas suksis tik aplink juos, komanda nusprendė, jog tai galima padaryti ir su dviem vaizdo žaidimais. Vietoj to, kad dirbtinai ištemti istoriją, Barlog nusprendė apsiriboti tik 2018-ųjų ir „Ragnarok“ dalimis.
Ar šis pasirinkimas yra tinkamas nėra aišku, tačiau savaime suprantama, kad visa „Santa Monica Studios“ komanda jį apsvarstė iki galo. Gali būti, kad „Ragnarok“ bus ne tik paskutinė skandinavų mitologijos dalis, bet ir apskritai „God of War“ franšizės pabaiga, o pasirinktas pavadinimas leidžia tikėti šia prielaida. Galbūt tai ir bus „karo dievo“ Kratos pabaiga, bet reikia suprasti, kad tai bus istorija, kurią ir norėjo „PlayStation“ ir „Santa Monica Studios“ papasakoti.
„God of War: Ragnarok“ pasirodys jau kitais metais ir bus išskirtinai prieinamas tik „PlayStation“ konsolėms.