Žaidėjų blokavimai internetiniuose projektuose tikrai nėra didžiulė naujiena, nes beveik kiekvienas iš rimtesnių žaidimų turi savas taisykles bei savąją tvarką. Tačiau čia labiausiai išsiskiria „PUBG Mobile“, kuris tai daro ne su pavieniais žaidėjais kaip yra įprasta, o su tūkstančiais ar net šimtais tūkstančių iš karto. Mobilioji „PUBG“ versija per paskutines septyniais dienas pašalino daugiau žaidėjų, nei dauguma kitų internetinių projektų per visą savo gyvenimo laikotarpį.
Savo oficialioje „Twitter“ paskyroje jie pranešė, kad beveik keturi milijonai žaidėjų neteko prieigos prie „PUBG Mobile“. Pagrindinės to priežastys kaip ir nepasikeitė, tai yra veikėjų modelių modifikacija, judėjimo greičio padidinimas, matymas per sienas ir kiti vadinamieji „pagerinimai“. Žemiau pateiktoje „nuorodoje“ yra matoma, kad taip pat daugybė buvo užblokuota dėl automatinio nusitaikymo ar net ginklų stiprumo pagerinimų.
Faktas, kad žaidimas gali leisti sau blokuoti keturis milijonus žaidėjų per savaitę verčia įsižioti, bet tikriausiai ne iš tos pusės, kurios „PUBG Corp“ ir „Tencent“ tikėjosi. Tikriausiai jų tikslas yra padaryti „PUBG Mobile“ smagų ir prieinamą visiems bei tikrai vertą žaisti, o dėl sukčių jame galima nesijaudinti. Tačiau tai kaip visada turi priešingą efektą, nes 3,8 milijono pašalintų žaidėjų parodo, kad su šiuo mobiliuoju projektu tikrai nėra viskas gerai.
Pirmiausia, žaidimui turėti 3,8 milijono žaidėjų per savaitę dažniausiai yra milžiniškas pasiekimas, tačiau tai yra tik ledkalnio viršūnė, nes „PUBG“ turi tarp 20 ir 30 milijonų pastovių vartotojų, o tai, kad čia buvo paskelbta apie pagautus sukčius nuteikia neoptimistiškai. Visa tai reiškia, kad čia panašiai kaip su „Counter-Strike: Global Offensive“, tai yra, kad jeigu atrodo, jog kažkas „cheat‘ina“, tai taip dažniausiai ir yra.