Prieš kelias savaites „Microsoft“ sukrėtė visą vaizdo žaidimų industriją ir įsigijo „Call of Duty“ bei „World of Warcraft“ kūrėjus „Activision Blizzard“ už rekordinę, 70-ies milijardų dolerių sumą. Dauguma tikriausiai spėliojo kokie gali būti atsakomieji „Sony“ veiksmai ir daugelio žvilgsniai pirmiausia krypo į „Electronic Arts“. Viskas atrodė lyg ir logiška, tačiau „PlayStation“ nusprendė taip aukštai nešokti ir vakar pranešė, kad prie jų už 3,6 milijardo dolerių jungiasi originaliųjų „Halo“ ir „Destiny“ kūrėjai „Bungie“.
Nors „Bungie“ ir nedirbo su naujuoju „Halo: Infinite“, tačiau tai turėtų vis tiek būti skausminga „Microsoft“, nes pastaroji studija ženkliai prie „Xbox“ kaip vienos iš pagrindinių konsolių raidos. Dabar net sunku pasakyti ar ji iš viso būtų buvusi tokia sėkminga, jei ne jie ir jų sukurti originalieji „Halo“. Vienu metu tie patys „Bungie“ net priklausė „Microsoft“, tačiau ši draugystė nutrūko po to, kai buvo nuspręsta sukurti „Destiny“.
Žinoma, kad dėl to „Xbox“ savininkai neturėtų labai smarkiai sunerimti, nes nei „Destiny“, nei „Halo“ tikrai niekur nedings ir netaps „PlayStation“ ekskliuzyvu. Net patys „Sony“ pareiškė, kad studija ateityje kurs žaidimus įvairioms platformoms ir net turės opciją patys juos išleisti. Aišku, sunku paneigti, kad „Destiny 3“ negali pasirodyti kaip išskirtinis „PlayStation“ žaidimas. Niekada negali žinoti kaip viskas pasisuks, tik dabar jau aišku, kad „Microsoft“ ir „Xbox“ šiai studijai įtakos beveik neturės. Jau kurį laiką „Bungie“ dirbo nepriklausomai ir nuo pat „Destiny 2“ išleidimo niekas jų nekontroliavo. Greičiausiai „Sony“ konsolių savininkai gaus kažkokių papildomų naudų šiame žaidime.
Savaime suprantama, kad be „Destiny 2“ „Bungie“ dirba su kitais projektais, kurie vis dar nebuvo pristatyti viešai. Žinoma, kad daugiau informacijos apie studijos ateitį paaiškės artimiausiu metu, o visi pastarosios šaudyklės fanai turėtų su nekantrumu laukti vasario 22-iosios. Būtent tą dieną pasirodys naujausia žaidimo ekspansija „Witch Queen“.