„Call of Duty: Warzone“ sėkmė keičia „Activision“ požiūrį į visą franšizę

Rokas Gaidys

2020-11-04, 16:50 (atnaujinta 2021-04-27, 00:41)

0 komentarų
„Call of Duty: Warzone“ sėkmė keičia „Activision“ požiūrį į visą franšizę

Šie metai yra labai sėkmingi „Activision“, ypač „Call of Duty“ franšizei. Pasak paskutiniojo finansinio ketvirčio rezultatų šis žaidimas yra septynis kartus daugiau žaidžiamas, nei buvo pernai tuo pačiu laikotarpiu. Pagrindinė to priežastis savaime suprantama yra „Warzone“- nemokamo papildinio įdiegimas. Šio fenomeno sėkmė paskatino kūrėjus kitaip žiūrėti ir į ateities planus. Vienas iš pavyzdžių yra „Call of Duty: Black Ops Cold War“, kuris jau dabar turi daugybę žaidėjų bei susilaukė milžiniško palaikymo iš bendruomenės per labai trumpą laiką.

Tačiau grįžtant prie „Warzone“, projektas ir toliau stabiliai auga ir paskutiniais duomenimis jo parsisiuntimai jau viršijo 80 milijonų kopijų. Išleistas prieš mažiau nei metus, tai yra kovo 10 dieną (mažiau nei prieš 8 mėnesius) su nuolatos atnaujinimu turiniu, žaidimas išlaiko ne tik senus, bet ir pritraukia naujus žaidėjus, norinčius išbandyti sėkmę šiame unikaliame battle royale žanro projekte.

Dar prieš kurį laiką „Activision“ pirmąją naujosios „Black Ops“ versijos užuominą patalpino būtent „Call of Duty: Warzone“ ir susilaukė sėkmės, kurios jie net patys nesitikėjo. Milijonai žaidėjų prisijungė tam, kad pažiūrėtų pristatomąjį naujosios šaudyklės klipą ir vykdė kitas su jas susijusias užduotis. Pasak „Activision“ atstovo Bobby‘is Kotick‘as, tai suveikė efektyviau nei bet kuri tradicinė reklama rodyta tuo laikotarpiu. Panašu, kad įmonė taip pat įsiklausė į ilgamečių franšizės fanų prašymą palaikyti ir senesnius žaidimus, o ne tik sutelkti visą dėmesį į naujus projektus. Būtent dėl šios priežasties galime tikėtis daugiau projektų, o ne tik „Modern Warfare“ ar „Black Ops Cold War“ prijungimo prie „Warzone“.

Panašu, kad parsisiuntimų skaičius ir žaidimo populiarumas greitu metu tik augs. Nesvarbu, kad jis yra nemokamas, tačiau tai yra puiki proga reklamuoti ir naujus projektus, kurie jau neš ir finansinę naudą. Savaime suprantama, kad „Warzone“ žaidėjai gali leisti realius pinigus „battle pass“ sistemoms bei kitiems kosmetiniams pagrąžinimams, o tai taip pat sudaro nemažą dalį pelno ir leidžia tobulinti esamą bei kurti naują turinį. Šiuo metu žaidimas yra prieinamas asmeninių kompiuterių, „Playstation 4“ ir „Xbox One“ naudotojams ir greičiausiai pasirodys jau naujos kartos konsolėms skirta versija.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas