„Meta“ pristatė „Threads“ kaip alternatyvą tinklaraščių svetainei „Twitter“, kuri po Elono Musko perėmimo dabar vadinasi „X“. Skelbimai yra socialinės žiniasklaidos platformų pagrindas ir pagrindinis pajamų šaltinis, todėl panašu, kad „Threads“ netrukus prisijungs prie šios grupės. Remiantis pranešimu, skelbimai „Threads“ bus pradėti rodyti nuo kitų metų.
Didžiausi 2024 metų išpardavimai – „Aliexpress“ nuolaidos net iki 80% - spauskite čia ir pasinaudokite dabar
„Threads“ yra viena iš „X“ alternatyvų, tačiau platformai nepavyko pelnyti tiek dėmesio, kiek E. Musko valdomam socialiniam tinklui. Tikimasi, kad artėjantys pokyčiai gali šiek tiek pakeisti atmosferą. Yra daug įmonių, kurios naudoja „Threads“ savo verslui reklamuoti. Tačiau „Meta“ sukurtai platformai vis dar trūksta vieno dalyko – remiamo turinio, kuris yra pagrindinis „X“ ir kitų platformų elementas.
Pranešama, kad „Threads“ turėtų pradėti rodyti reklamas jau 2025 metų sausio mėnesį, tačiau taikant kitokį požiūrį. Iš pradžių platforma dirbs su ribota reklamuotojų grupe ir, remdamasi šia patirtimi, pritaikys savo požiūrį, kad praplėstų reklamuotojų bazę.
„Suprantu, kodėl žmonės nerimauja, bet galiausiai mes esame verslas ir „Threads“ turi uždirbti pakankamai pinigų, kad galėtų sumokėti už žmones ir serverius, kurių reikia paslaugai paleisti ir teikti ją žmonėms nemokamai“ – spalio mėnesį sakė „Instagram“ vadovas Adamas Mosseri.
Įdiegus skelbimus „Threads“ reikės šiek tiek prisitaikyti nuolatiniams naudotojams, tačiau tai neturėtų kelti didelio susirūpinimo, nes kitose socialinės žiniasklaidos platformose skelbimai įtraukiami jau daugelį metų.
Kitoms „Meta“ projektams, tokiems kaip „Facebook“ ir „Instagram“, reklamos nėra svetimos, todėl bendrovė gali norėti, kad „Threads“ taptų ta pačia dalimi.
Kol kas „Threads“ galite mėgautis be reklamų. Tačiau pasidalykite savo mintimis, ar reklamos tiesiog gadina bendravimo patirtį, ar jos yra šiuolaikinės socialinės žiniasklaidos kraštovaizdžio dalis?