Kodėl „Electronic Arts“ greičiausiai nekurs naujų „Žvaigždžių karų“ žaidimų?

Rokas Gaidys

2021-01-25, 15:20 (atnaujinta 2021-04-27, 00:43)

0 komentarų
Kodėl „Electronic Arts“ greičiausiai nekurs naujų „Žvaigždžių karų“ žaidimų?

Turbūt yra sunku ginčytis, kad „Žvaigždžių Karai“ yra turbūt didžiausia franšize vaizdo žaidimuose ir apskritai visame pramogų pasaulyje. Kai dar 2013-aisiais „Electronic Arts“ pasirašė dešimties metų sandėrį su „Disney“ (licencijos savininkais) atrodė, kad „EA“ laukia tik didžiulė sėkmė, tačiau kaip dabar matosi, tai taip neįvyko. Žinoma, kad šiuo laikotarpiu buvo išleisti net keturi „Star Wars“ vaizdo žaidimai, tačiau galima sakyti, kad nei vienas iš jų taip ir nepasiekė jiems keltos kartelės.

Turbūt didžiausia problema buvo ta, kad nuo 2013-ųjų buvo išleisti tik keli žaidimai, tiksliau keturi. 2015-ųjų „Star Wars: Battlefront“ ir jos tęsinys „Battlefront 2“ bei 2019-ųjų „Star Wars Jedi: Fallen Order“, kurį kūrė „Respawn Entertainment“ tikrai nebuvo tai, ko daugelis tikėjosi iš „EA“ ir „Disney“ dueto. Situacijos nepagerino ir prieš pora mėnesių pasirodęs „Star Wars: Squadrons“, kuris buvo ženkliai pigesnis, bet vis tiek negalima sakyti, kad buvo labai teigiamai priimtas iš visos vaizdo žaidimų bendruomenės. Nors keturi projektai vienam kūrėjui per septynerius metus atrodytų daug, bet šiuo atveju juk yra kalbama apie „Electronic Arts“- vieną iš didžiausių visos industrijos atstovų, kurios dukterines studijas „Visceral Games“, „BioWare“ ir „Criterion Games“ galima vadinti atskirais vaizdo žaidimų kurėjais.

Kita problema buvo „Star Wars: Battlefront 2“, kuris po 2015-ųjų versijos turėjo būti šviežio oro gūsis, nes į jį buvo pridėtos istorijos misijos ir ištaisyta nemaža dalis jo pirmtako klaidų. Bet jo sėkmei koją pakišo pirkimai žaidimo viduje, kitaip vadinamos mikrotransakcijos, kurių mastas nebuvo niekur anksčiau matytas. Akivaizdžių pranašumų tiems, kurie mokėjo pinigus netoleravo visa žaidimų bendruomenė ir „EA“ galų gale buvo priversta juos panaikinti, tačiau tai buvo padaryta jau per vėlai ir neretas pradėjo mąstyti ar jiems iš viso yra verta tęsti „Žvaigždžių Karų“ projektus. Savaime suprantama, kad „Star Wars: Battlefront 2“ šiuo metu yra žymiai geresnis žaidimas, tačiau jo praeitis kenkia „Electronic Arts“ ir „Disney“ istorijai ir tolimesniam bendradarbiavimui.

Taip pat dar viena problema yra tai, kad neišvydome „Žvaigždžių Karų“ žaidimo su atviru pasauliu, kurio kūrimas buvo skirtas „EA Vancouver“. Atrodytų, kad projektas, kuriam vadovavo pirmųjų trijų „Uncharted“ dalių režisierė A. Henning turėjo garantuoti sėkmę, bet tai buvo turbūt skaudžiausias smūgis per visą „Electronic Arts“ istoriją. Nemaža dalis fanų vos tik sužinoję apie tai, kad ji kuria žaidimą, kuriame bus pasakojama vieno asmens gili istorija tikrai džiaugėsi ir su nekantrumo jo laukė. Dabar jau yra žinoma, kad jis vadinosi „Project Ragtag“ ir buvo nutrauktas dėl, kad ir kaip bebūtų keista, atsižvelgiant į tai, kad „EA“ yra turbūt pati didžiausia įmonė visoje vaizdo žaidimų industrijoje, finansinių priežasčių.

Negalima sakyti, kad „Electronic Arts“ nebesukurs jokio „Žvaigždžių Karų“ žaidimo, bet, kad jų bus daug tikrai nėra panašu. Įmonė turėtų išleisti bent dar vieną tokio pobūdžio projektą, nes išnaudoti keletą likusių sutarties su „Disney“ metų yra tiesiog būtina. Galbūt tai bus tikrai dėmesio vertas žaidimas, kuris atpirks 10 metų kančių ir patyčių, bet čia tik parodys laikas. Situacijos negerina ir tai, kad buvo prikeltas „Lucasfilm“ padalinys, kuris rūpinsis „Žvaigžių Karų“ kompiuteriniais projektais. Galbūt išskirtinės teisės, kurios buvo duotos „Electronic Arts“ nebuvo pats geriausias sprendimas, tačiau tik ateityje išvysime, palyginsime ir pamatysime ar su jais viskas buvo taip blogai.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas