Vaizdo žaidimų kūrimo kompanijos „Wargaming“ sėkmė „XP Boost“ renginiuose buriant, pritraukiant ir galiausiai įdarbinant geriausius žaidimų industrijos talentus sulaukė tarptautinio įvertinimo.
Paskutinė proga pasinaudoti milžiniškomis „Aliexpress“ nuolaidomis – spauskite čia ir apsipirkite jau dabar
Prestižiniuose ryšių su visuomene ir komunikacijos apdovanojimuose „Golden World Awards for Excellence“ ši iniciatyva buvo pripažinta geriausiu ryšių su bendruomene projektu.
Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamuose kasmetiniuose „Golden World Awards for Excellence“ apdovanojimuose buvo įvertintas novatoriškas „Wargaming“ požiūris ir energija, kuriant paveikias ryšių su visuomene ir darbdavio prekės ženklo kūrimo kampanijas, sulaukiančias tiek žaidėjų, tiek platesnių bendruomenių įsitraukimo. Tokia kampanija buvo pripažintas „XP Boost Meetup“ renginių ciklas, sulaukęs apdovanojimo kategorijoje „Geriausias darbdavio prekės ženklo valdymo renginys“.
„Konkurencingoje Europos žaidimų industrijoje gebėjimas pritraukti geriausius talentus suteikia svarbų pranašumą. Atlikę tyrimus ir vietos renginių analizę, supratome, kad Vilniuje ir Prahoje industrijos bendruomenei trūksta progų susitikti po darbo, dalytis savo kompetencijomis ir bičiulystės dvasia. Vos per vienus metus „XP Boost“ žaidimų profesionalams tapo kultiniais ir kone privalomais renginiais“, – pastebi „Wargaming Vilnius“ verslo operacijų ir prekės ženklo vadovė Rasa Kulionytė.
Pasak jos, „XP Boost“ renginiai greitai išpopuliarėjo, nes juos kuriant buvo siekiama nutolti nuo dažnai nuobodžių ir pasikartojančių formatų, iki tol dominavusių žaidimų industrijoje.
„Norėjome, kad renginių dalyviai gautų galimybę paspartinti savo asmeninį ir profesinį augimą – stiprinti įgūdžius, žinias ir ryšius. Bet kartu siekėme, kad renginiai būtų dinamiški, įtraukūs ir spinduliuotų entuziazmą, atspindintį gyvybingą žaidimų bendruomenės dvasią“, – pažymi R. Kulionytė.
Kiekvieno „XP Boost“ susitikimo svečiai gauna progą pasiklausyti „Wargaming“ ekspertų pranešimų bei užmegzti naujų kontaktų. Renginius taip pat praturtina unikali pramoginė veikla, pavyzdžiui VR patirtis, „stand up“ komedijos pasirodymas, „streamerio“ kėdės išbandymas video studijose ar „cosplay“ vakarėlis.
„Praėjus metams nuo pirmojo renginio atlikta apklausa parodė, kad „XP Boost“ žaidimų industrijos bendruomenėje dabar yra labai gerai žinomas vardas ir populiariausias žaidimų profesionalų pasirinkimas susitikimams“, – džiaugiasi „Wargaming“ bendruomenės koordinatorė Diana Petru.
Ji pažymi, kad gerai išvystyta koncepcija leido plačiai skelbti žinias skirtingoms bendruomenėms apie karjeros „Wargaming“ galimybes. Pranešimų temos „XP Boost“ renginiuose buvo kuriamos taip, kad akcentuotų pagrindinius vaidmenis ir atkreiptų dėmesį į laisvas darbo pozicijas vietiniuose „Wargaming“ biuruose. Pavyzdžiui, jei buvo siekiama pritraukti talentingų dizainerių, pranešėjai kalbėjo apie meno išraiškas žaidimuose ir panašiai.
Svarbiausiuose Europos centruose – Vilniuje, Prahoje – reguliariai vykstantys „XP Boost“ renginiai buvo sukurti siekiant skatinti vietos vaizdo žaidimų bendruomenių augimą, vienijant profesionalus, palengvinant diskusijas apie sektoriaus tendencijas ir propaguojant „Wargaming“ karjeros perspektyvas.