„Destruction AllStars“ žaidimo apžvalga: solidūs pamatai su šiek tiek drebančiomis sienomis

Automobilių daužymas ir noras pademonstruoti, kad esi pranašesnis už oponentą, tikrai nėra didžiulė naujovė vaizdo žaidimuose. Šia formule pasinaudojo tikrai ne vienas kūrėjas ir ne tik lenktynėse, bet ir apskritai turbūt kiekviename populiaresniame internetiniame projekte. Nuo vieno iš populiariausių dabar, tai yra „Rocket League“ iki klasika jau tapusio „Flatout“ - pasirinkimų tikrai netrūksta. Tačiau šiandien pažiūrėsime, ką naujo pasiūlo naujausias „Lucid Games“ kūrinys „Destruction AllStars“, kuris dienos šviesą turėjo išvysti dar lapkričio mėnesį, bet pasirodė tik vasarį, kaip vienas iš „Playstation Plus“ nemokamų mėnesio žaidimų.

Paimkime tą patį „Rocket League“ ir sumaišykime su kokiu nors „Overwatch“ - prašom, turime naujausią „Playstation 5“ ekskliuzyvą „Destruction AllStars“. Nuteikiantis tikrai pozityviai su įsimintinais herojais, supergalių turinčiais automobiliais, šis žaidimas tarsi puikiai atspindi paskutinių metų tendencijas, galbūt net labiausiai primena anksčiau paminėtą „Overwatch“ dėl animacinio stiliaus ar grafikos ir net tų pačių veikėjų.

Istorija/veiksmas

Pats žaidimo principas yra labai paprastas: įsėdi į automobilį ir daužai varžovus. Kiekvieno mačo pradžioje 16-ka žaidėjų pradeda pėstute ir turi kuo greičiau susirasti transporto priemonę sau, o tada ir jau prasideda veiksmas. Beje, čia žaidėjai nėra pririšti prie vieno automobilio, nes jie bet kada gali iššokti iš jo ir pasirinkti geresnį. „Destruction AllStars“ turi tris bolidų rūšis, tai yra lengvieji/sportiniai, kurie pasižymi greičiu ir manevringumu, sunkiasvoriai vilkikai, kurie yra tvirtesni ir gali atlaikyti daugiau smūgių, bet yra ženkliai lėtesni bei aukso viduriukas - džipai ar kitos panašios kitos transporto priemonės, kurios yra abiejų anksčiau paminėtų mišinys, tačiau nėra nei tokie greiti, nei tokie tvirti kaip pastarosios.

Žaidime yra keturi režimai. „Mayhem“ yra labai paprastas, nes čia nugalėtojas yra tas, kuris tiesiog padaro daugiau žalos konkurentams. Po to seka komandinis „Carnado“, kuriame žaidėjai atakuodami kitus gauna veržles, kurias išgryninti galima įvažiavus į mėlyną/violetinį sūkurį arenos centre. Trečiasis yra „Gridfall" - kažkas panašaus į paskutinį likusį žmogų, kitaip vadinamą „Battleroyale“, kuriame po mažu mažėja arenos ribos ir galų gale joje lieka vienas nugalėtojas. Na, ir paskutinis „Stockpile", kuriame reikia rinkti taškus jau be automobilio ir išgryninti juos vienoje iš trijų žemėlapyje esančių vietų.

Nesvarbu, kaip bus bandoma surinkti kuo daugiau taškų, bet mėsmalė, kurioje reikia nuolatos daužytis, yra neatskiriama šio žaidimo dalis. Ją geriausiai atspindi „Mayhem“ režimas, kuris yra turbūt paprasčiausias iš visų.

Grafika

Ar žaidimas iš vaizdinės pusės atrodo įspūdingai? Tikrai ne, bet vis tiek į tai ką matai yra malonu žiūrėti. Veikėjai yra tikrai spalvingi, o jų išskirtinės transporto priemonės tikrai išsiskiria iš kitų panašių vaizdo žaidimų. Jeigu reikėtų pasirinkti kažką panašaus, tai tikriausiai būtų „Overwatch“ dėl šiek tiek panašaus animacinio stiliaus, bet su lenktynėmis paskutiniu metu išleistą atitikmenį tikrai būtų sunku surasti. Spalvingos, šiek tiek į „Rocket League“ panašios arenos, kuriose visi sprogimai, susidūrimai ar specialūs herojų veiksmai atrodo išskirtinai, tačiau kartu nerealistiškai, bet čia juk ne kokia „Forza“ ar „Gran Turismo“ ir atrodo, kad tai net labiau tinka tokio stiliaus žaidimui.

„Destruction AllStars“ su „Playstation 5“ konsole stabiliai išlaiko 60 kadrų per sekundę 3840x2160 arba dažniau vadinamą 4K raišką, bet čia ir kyla dar vienas klausimas. Ar tikrai jis neveiktų su „Playstation 4“? Manau, kad veiktų, nes vaizdai tikrai neatrodo kažkaip, ko dar nėra buvę, ir iš pirmo žvilgsnio nebuvo skirtas toks didžiulis dėmesys smulkesnėms detalėms, tokioms kaip atspindžiai ar šešėliai. Nėra aišku, kodėl buvo pasirinktas būtent toks sprendimas, bet su kokiu „PS4 Pro“ viskas ir taip būtų veikę.

Veikimas

„Destruction AllStars“ herojams buvo skirta tikrai daug dėmesio, tačiau tai yra automobilių kovų žaidimas ir kyla klausimas „kodėl“. Galbūt dėl to, kad veikėjai gali judėti ir be transporto priemonių ir dalyvauti mini iššūkiuose ar tiesiog bandyti perrimti konkurentų transporto priemones, bet tai vis tiek neprilygsta priešų naikinimui su savo specialiu automobiliu. Nors kiekvienas veikėjas yra unikalus, bet yra sunku prisirišti prie jų kaip kituose žaidimuose, nepaisant to, kad jie ir yra spalvingi, bet skirtumai žaidžiant jais tikrai nėra tokie akivaizdūs.

Didžiausia problema čia yra „Challenge Series“, kurios parodo galbūt ir didžiausią minusą žaidime. Žinoma, kad šie iššūkiai yra puiki galimybė suprasti kaip veikia „Destruction AllStars“, bet juose panaudota tradicinė internetinių projektų formulė, tai yra kompiuterio valdomi oponentai yra per daug nuspėjami ir iš tolo neprilygsta kitiems žaidėjams, bet vis tiek tai yra puiki galimybė geriau suprasti kaip viskas čia veikia. Pirmoji tokia misija yra nemokama, bet visas kitas reikia pirkti už specialią žaidimo valiutą ir jų įvykdymas tikrai nėra toks apdovanojantis. „Mikrotransakcijos“ arba pirkimai žaidimo viduje beveik visada yra tokio pobūdžio žaidimų variklis, tačiau čia jaučiasi, kad jis dar nėra iki galo atšlifuotas. Realiais pinigais perkami kosmetiniai pagrąžinimai tikrai kardinaliai nepakeičia herojaus išvaizdos, kaip kokiame „Overwatch“ ar „Fortnite“, o labiau tik pakeičia spalvų išsidėstymą.

Net ir praėjus mėnesiui po išleidimo, „Destruction AllStars“ nėra toks išskirtinis kaip atrodė pradžioje ir žaidėjams tikriausiai jis taip neprilips kaip koks „Warzone“ ar „Rocket League“, bet čia tikrai nereikia kūrėjų užmėtyti akmenimis, nes jis tikrai bus nepamirštas ir tobulinamas ateityje. Pats žaidimo pagrindas ir idėja yra unikali ir įdomi, o tai reiškia, kad ateityje „Destruction AllStars“ gali atrodyti tikrai įspūdingai. Dabar jis yra smagus, bet niekaip neapsiverčia liežuvis, kad tai kažkas „vau“ ar nauja internetinė sensacija. Tai galima pasiekti ne tik pridėjus daugiau žaidimo režimų, bet ir padarius, kad herojų kosmetiniai pagrąžinimai nebūtų tik spalvų pasikeitimas.

Konkurentai/ panašūs žaidimai

Panašių vaizdo žaidimų tikrai nėra sunku rasti, bet nė vienas iš jų negali pakeisti to, ką pasiūlo „Destruction AllStars“. Internete galima pamatyti tikrai ne vieną projektą, kuris nesunkiai galėtų konkuruoti su juo, bet arčiausiai jo tikriausiai būtų „Rocket League“. Kita vertus, naujausias „Playstation 5“ ekskliuzyvas tikrai turi kažką daugiau - naujokui jis yra tikrai lengviau perprantamas, nes ne paslaptis, kad išleidimo dieną „Rocket League“ atrodė per daug sudėtingas, nors jo tikslas kaip ir buvo aiškus. Čia nėra įvarčio trajektorijų, o užduotys yra akivaizdžios ir ganėtinai lengvai įgyvendinamos.

Arčiausiai pagal žaidimo išvaizdą yra „Overwatch“, bet greičiausiai tik dėl herojų ar animacinio stiliaus, kuris yra labai panašus, bet jeigu reikėtų pasirinkti tinkamiausią atmainą tai būtų 2006-ųjų „Flatout 2“. Žinoma, jis nėra internetinis, bet pats daugelio rėžimų veikimo principas yra panašiausias į „Destruction AllStars“. Ten taip pat nuo pirmųjų minučių prasideda veiksmas ir automobiliai yra sunaikinami, bet jie nėra keičiami lenktynių eigoje. Klaidos šiuose žaidimuose tikrai yra atleidžiamos, o noras patrukdyti oponentams taip pat skatinamas. „Destruction AllStars“ tikrai nesiekia tapti kažkokiu įprastu lenktynių ar vairavimo simuliatoriumi ir panašu, kad jiems tai puikiai pavyko padaryti.

Galutinis verdiktas

Nemeluosiu, iš „Destruction AllStars“ tikrai daug nesitikėjau ir jis vis tiek sugebėjo maloniai nustebinti, nes tai nėra tradicinis lenktynių žaidimas, kuriame tiesiog reikia nuvykti iš taško „A“ į tašką „B“. Jeigu galvojate, kad tai yra kažkas monotoniško, tai tikrai klystate. Kiti žaidėjai ne tik atims iš tavęs automobilį, bet greičiausiai po kelių sekundžių bandys su juo pervažiuoti ar įsitrenkti. Žodžiu, jeigu esate pripratę prie „Forza“ ar „Grid Autosport“, tai po jų čia kaip persikėlimas iš darželio tiesiai į Vietnamą. Žinoma, kad čia laimi patirtis ir strategija, nes vis dėl to reikia rinkti taškus, tačiau naujokai dažniausiai į tai nekreipia dėmesio, o tiesiog bando tave sumindyti.

„Destruction AllStars“ tikrai nėra naujoji interneto sensacija, bet vis tiek palieka gerą įspūdį, nes animacijos tikrai yra sklandžios, vaizdai žiūrisi gerai, o rimtų problemų su juo per paskutinį mėnesį tikrai neišvydau. Žinoma, kad šiek nervuoja šiek tiek ilgesnis varžybų laukimo laikas, bet tai yra suprantama, nes „Playstation 5“ savininkų, kurie jį žaistų dar tikrai nėra daug. Taip pat kūrėjams reikėtų šiek tiek pamastyti apie pirkimų žaidimo viduje bei laimėtojų apdovanojimų sistemas, nes dabar jos atrodo, kad yra šiek tiek nepasvertos.

Šis žaidimas šiuo metu yra prieinamas visiems „PlayStation 5” turėtojams ir kainuoja vos 19,99 eur. Kūrėjai jau dabar žada, kad ateityje pridės naujų režimų, kosmetinių pagrąžinimų ir daugiau automobilių. Panašu, kad po šiek tiek sunkokos žaidimo pradžios „Destruction AllStars“ ateityje taps dar vienu „Playstation 5“ savininkų pasigyrimų objektu, nes, deja, bent jau kol kas tai dar sunku įžvelgti.


Kol kas komentarų nėra.

Įvertinimas

Grafika 8 8 Garso takelis 8 8 Istorija 7 7 Žaismas 6 6

Privalumai

  • Unikalus grafikos stilius, kuris išskiria iš panašaus pobūdžio žaidimų
  • Lengvai perprantamas

Trūkumai

  • Internetiniai režimai ir pirkimai žaidimo viduje ne pilnai pasverti
  • Per ilgas internetinių varžybų laukimo laikas