Šiandien „Activision Blizzard“ iš tikrųjų turėtų vadintis „Activision Blizzard King“. Jei nesate girdėję apie „King“ žaidimų kūrėją, tai gali jus nustebinti. Tai „Candy Crush“, „Farm Heroes“, „Bubble Witch“ ir kitų populiarių mobilių žaidimų kūrėjas priklausantis „Activision Blizzard“. Praėjusį ketvirtį „King“ sugebėjo „Activision Blizzard“ uždirbti 685 mln. JAV dolerių, palyginimui, „Activision“ pajamos siekė 600 mln., o „Blizzard“ 296 mln. JAV dolerių.
Daugiausia „Activision“ uždirbo konsolių rinkoje – 360 mln. JAV dolerių iš asmeninių kompiuterių segmento 135 mln. JAV dolerių, o iš mobiliųjų pardavimų gavo 100 mln. JAV dolerių, kurių nemaža dalis turėjo ateiti iš amžinai populiaraus „Call of Duty Mobile“.
Birželio pradžioje „Blizzard“ pristatė kontraversišką, bet pelningą žaidimą „Diablo Immortal“, kuris surinko daugiau nei 100 mln. dolerių. Dar 229 mln. JAV dolerių kompanijai pavyko susižerti iš asmeniniams kompiuteriams skirtų žaidimų, tokių kaip „World of Warcraft“ ir „Overwatch“, tačiau iš konsolių – tik varganus 19 mln. JAV dolerių.
Susumavus šiuos skaičius, gauname, kad pajamos iš mobiliųjų įrenginių sudaro šiek tiek daugiau nei pusę „Activision Blizzard“ praėjusio ketvirčio pajamų – 50,5 %, arba 831 mln. dolerių. Per metus pajamos iš konsolių ir asmeninių kompiuterių sumažėjo beveik per pus, atitinkamai iki 376 mln. JAV dolerių ir 332 mln. JAV dolerių. Kiti pajamų šaltiniai, pirmiausia tiesioginiai renginiai ir e. sporto transliacijos, sudarė apie šešis procentus bendrovės pajamų (100 mln. JAV dolerių).