„GTA 5” alternatyva? „BioShock 4“ bus atviro pasaulio žaidimas

Rokas Gaidys

2021-04-14, 15:40 (atnaujinta 2021-05-26, 10:37)

0 komentarų
„GTA 5” alternatyva? „BioShock 4“ bus atviro pasaulio žaidimas

Oficialiai apie šį projektą pirmą kartą buvo užsiminta dar 2019-ųjų gruodį, tačiau iki šiol naujų detalių apie jį patys kūrėjai nepateikia. Nuo 2013-aisiais pasirodžiusios trilogijos pabaigos, tai yra „BioShock: Infinite“ praėjo daugiau nei 8 metai ir kaip ir laikas būtų išvysti dar vieną sugrįžimą į vieną iš įsimintiniausių visų laikų šaudyklių. Žinoma, kad 2016-aisiais pasirodžiusi „BioShock: The Collection“ kaip ir buvo kažkas naujesnio, bet vis tiek tai neprilygsta visiškai naujam žaidimui. Žodžiu, daugelis šaudyklių fanatikų su nekantrumu laukia jos tęsinio, bet panašu, kad iki jo dar labai toli.

Pasak „IGN“, visai nesenai „BioShock“ kūrėjų svetainėje pasirodė darbo skelbimas, kuriame yra ieškoma naujų komandos narių. Turbūt svarbiausias iš jų yra žaidimo režisierius, kuris būtų dirbęs su įsimintinomis, aplink veikėjus sutelktomis ir atvirto pasaulio istorijomis. Iš to galima spręsti, kad „BioShock 4“ jau bus atviro pasaulio projektas. Taip pat ir kiti skelbimai tarsi nurodo, kad bus kuriama būtent tokio pobūdžio šaudyklė (žaidimo pasaulio dizaineris, dirbtinio intelekto arba „AI“ programuotojas ir t.t..).

Tačiau ką atviras pasaulis reiškia „BioShock“? Šio žaidimo viena iš stipriausių savybių buvo stipri ir nuosekli istorija, bet ji gali ženkliai nublankti dėl šalutinių misijų, kurių yra pilna milžiniškuose panašaus stiliaus žemėlapiuose. Kita vertus, gali būti, kad būtent tai ir sugebės išnaudoti kūrėjai tam, jog dar geriau papasakotų istoriją. Pavyzdžiui, veiksmas vyksta milžiniškame mieste ir žaidėjo priimti sprendimai daro įtaką vietiniams gyventojams ir jie, nepasitenkinti situacija, sukyla prieš vietinę valdžią ar kažkas panašaus...

Žinoma, kad dar per anksti spekuliuoti kaip galutinė „BioShock“ versija atrodys, tačiau reikia tikėtis, kad kūrėjai „Cloud Chamber“ pristatys kažką daugiau nei kelionę iš taško „A“ į tašką „B“- problemą su kuria susiduria didžioji dalis atviro pasaulio žaidimų. Nors ir prie projekto dirba ne vienas studijos senbuvis, tačiau tikėtis, kad veiksmas sugrįš į povandeninį „Rapture“ ar dangaus „Columbia“ miestus yra mažų mažiausiai nerealu. Na, kad ir kaip ten bebūtų, jeigu esate dirbęs prie dviejų „AAA“ lygio vaizdo žaidimų rašymo, tai galite drąsiai kandidatuoti.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas