„Insider Gaming“ Tom‘as Henderson‘as surinko įdomių vidinių žinių apie seniai aptarinėjamą „PlayStation 5 Pro“ žaidimų konsolę – jo straipsnyje „Key to Gaming“ teigiama, kad projektas kodiniu pavadinimu „Trinity“ vykdomas nuo 2022 m. pradžios.
Didžiausi 2024 metų išpardavimai – „Aliexpress“ nuolaidos net iki 80% - spauskite čia ir pasinaudokite dabar
Akivaizdu, kad „Sony“ laikosi tradicijos vidiniams aparatinės įrangos projektams naudoti „Matricos“ („Matrix“) kodinius pavadinimus – „PlayStation 4 Pro“ buvo vadinama „Neo“, o „PlayStation VR“ slapyvardis buvo „Morpheus“. Vidiniai šaltiniai tvirtina, kad „Sony“ žaidimų kūrimo studijoms demonstruoja „Trinity“ prototipinius įrenginius, o iki 2023 m. lapkričio mėn. daugumai suinteresuotų šalių bus pateikti atnaujinti kūrėjų rinkiniai.
Henderson‘o šaltiniai pateikė nedaug informacijos apie „Trinity“ specifikacijas ir našumo tikslus: „Nors „Pro“ specifikacijas buvo sunku nustatyti (tiesa) dėl mano technologinio meistriškumo stokos, šaltiniai teigė, kad „Trinity“ turės 30 WGP ir 18000 Mbps (18 Gbps) atmintį.
Kalbant apie konsolės našumo tikslus ir kaip galima tikėtis, „PlayStation 5 Pro“ bus siekiama geresnių ir pastovių FPS 4K raiška, naujo „našumo režimo“, skirto 8K raiškai, ir pagreitinto ray tracing apdorojimo. Ar „PlayStation 5 Pro“ konsolė bus pakankamai pageidaujama dabartinėje rinkoje, dar neaišku, tačiau šiuo metu „PlayStation 5 Pro“ yra kuriama, o jos išleidimo data numatyta 2024 m. lapkričio mėn.“.
„Digital Foundry“ technologijų redaktorius Richard‘as Leadbetter‘is pateikė savo interpretaciją: „Pirmiausia aptarkime gandus apie PS5 Pro… Manau, kad „Trinity“ projekto istorija yra bent kiek patikima. Svarstomas „Viola“ APU, skirtas PS5 Pro, matyt, turi 60 skaičiavimo blokų, galbūt su keturiais išjungtais. Tai būtų tik keturiais CU daugiau nei „Xbox Series X“, taigi, kalbant apie pagrindinę išlaidų sritį – pagrindinį procesorių – tai atrodo prieinama.
sPerėjimas prie tikėtino 5 nm gamybos proceso taip pat reiškia, kad APU galėtų veikti didesniu dažniu. Maždaug 10,2 TF grafikos procesoriaus skaičiavimų galia su PS5 Pro padidėtų iki maždaug 18,6 TF, darant prielaidą, kad 56 CU veikia maždaug 2,6 GHz dažniu, palyginti su 2,2 GHz PS5. Galima įsivaizduoti, kad su RDNA 3 dviguba FP32 skaičiavimo funkcija šis skaičius padidėtų iki 37,3 TF (tačiau nereikia pamiršti, kad realiame pasaulyje jos naudojimas žaidimuose iki šiol buvo ribotas)“.