Pirmoji „Gamescom 2020“ pažiba: Naujasis „EA“ ir „Bioware“ projektas

Rokas Gaidys

2020-08-29, 14:10 (atnaujinta 2021-04-27, 00:39)

0 komentarų
Pirmoji „Gamescom 2020“ pažiba: Naujasis „EA“ ir „Bioware“ projektas

Ketvirtadienį prasidėjusi „Gamescom“ pateikė jau nemažai puikių žaidimų ištraukų. Tokios bendrovės kaip „Sony“ ar „Blizzard“ jau pateikė keletą savo naujausių projektų. Tačiau ir kiti gamintojai neatsilieka ir nemaža dalis jų turėtų parodyti dar daugiau naujų savo kūrinių. Vakaro pažiba tikriausiai buvo ne pačios geriausios reputacijos įmonė „Electronic Arts“. Jie pristatė ne kaip įprasta tik „Fifa“ ar kitą sporto simuliatorių, tačiau buvo pateiktas ir dar naujas įėjimas į visiems puikiai žinomą franšizę.

„BioWare“ yra puikia žinoma dėl savo „Mass Effect“ ir „Dragon Age“ franšizių, o naujausias projektas bus būtent susijęs su pastarąja. Buvo parodytas vadinamasis „behind-the-scenes“ klipas, kuriame buvo parodomi šio projekto užkulisiai. Nors ir nesulaukėme jokio vadinamojo „trailer‘io“, tačiau tai buvo tikrai smagi ir netikėta staigmena. Naujasis „Dragon Age 4“ dar yra tik pradinėje kūrybos stadijoje, kurios dalį galėjome pamatyti dar per ankščiau šią vasarą vykusį „EA Play“. Gaila, kad nesulaukėme oficialaus klipo su pačio žaidimo pristatymu kaip yra įprasta.

Tačiau šį kartą buvo parodyta daugiau informacijos apie patį kūrimo procesą ir turbūt didžiausi šios franšizės fanai pastebėjo įvairių smulkmenų, kurios tikrai padėjo jiems susidaryti šiokį tokį žaidimo paveikslą. Taip pat kūrėjai teigia, kad bus pridėta naujų veikėjų ir sukurta daugybė naujo inovatyvaus turinio. Be to, klipe yra pasakojama apie „Dragon Age“ originalų pasaulį su unikalia gamta, jos gyventojais bei architektūra. Kaip teigia kūrėjai, žaidėjams bus suteikta daugiau galimybių komunikuoti su to pasaulio gyventojais, kurie puikiai jį pažįsta.

Asmeniškai man patiko šis naujasis projektas, nes „Dragon Age“ yra viena iš nedaugelio franšizių, kuri su kiekviena nauja versija vis gerėja, o ir „Bioware“ turėtų būti motyvuota stengtis sukurti šedevrą, nes paskutiniai jos projektai neatitiko jiems keltų lūkesčių. Greičiausiai pats žaidimas bus labiau sutelktas į herojus ir vadinamuosius „npc“ ir bus bandoma sukelti jausmą, kad jie yra tikri, o ne išgalvoti. Na kartelė tikrai yra užkelta aukštai ir reikia tikėtis, kad „EA“ ir „Bioware“ ne tik ją pasieks, bet ir viršys visus lūkesčius.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas