„Halo: Infinite“ išvysime tik kitais metais

Rokas Gaidys

2020-08-15, 11:05 (atnaujinta 2021-04-27, 00:38)

0 komentarų
„Halo: Infinite“ išvysime tik kitais metais

Šiais metais gausu žaidimų, kurių išleidimo datos yra atkeliamos. Balandžio mėnesį turėjęs pasirodyti „Cyberpunk 2077“ planuojamas išleisti tik rudenį. Neaišku ar dėl visų šių problemų yra kaltas Covid-19 ar tiesiog paprasčiausias gamintojų noras vaizdo žaidimus paversti prekėmis. Taip nutinka net ir šios industrijos gigantams. Pavyzdžiui „Sony“ buvo atkėlusi net du savo išskirtinius žaidimus, tačiau tiek „The Last of Us 2, tiek ir „Ghost of Tsuchina“ jau pasirodė prekyboje. Panašu, kad taip pat nutiks ir su naujausiu „Microsoft“ kūriniu.

Kaip jau tikriausiai žinote „Halo: Infinite“ yra nukeltas į kitus metus. O tai reiškia, kad tik po gerų 2-3 mėnesių išvysime projektą, kuris turėjo pasirodyti „Xbox Series X“ išleidimo dieną. Kūrėjai „343 Industires“ nukėlė naujausią „Halo“ dalį į kitus metus, dėl to, kad jie nėra patenkinti dabartine žaidimo stadija. Galbūt nemažai įtakos tam turėjo „mišrios“ reakcijos iš fanų per šios vasaros pristatymą. O galbūt jie tiesiog nenori išleisti neužbaigto produkto. „Microsoft“ atstovas Phil‘as Spencer teigia, kad net turėjo minčių „Halo“ išleisti dalimis, tai yra „campaign“ ir „multiplayer“ režimus atskirai. Vienas iš režimų turėjo būti išleistas kartu su naująja konsole, tačiau galų gale buvo prieita prie to, kad žaidimas bus atidėtas keliems mėnesiams į priekį. Spenceris visų šios franšizės fanų atsiprašė ir teigė, kad įmonė yra tokia pat nusivylusi kaip ir laukiantieji „Halo“ žaidėjai. Jis taip pat teigia, kad norėta išleisti kartu su konsole versija neatitiko jų standartų ir jie nenori tokio produkto siūlyti vartotojams, tačiau pridūrė, kad jo nuomone, tai yra tinkamas sprendimas žiūrint į ilgąjį laikotarpį.

Šiuo metu yra žinoma, kad naujoji „Xbox“ konsolė bus išleista šių metų lapkritį. Aišku būtų buvę smagu matyti žaidimą, kuris buvo viena iš svarbiausių priežasčių, lėmusių konsolės sėkmę. „Halo“ ir „Xbox“ yra neatskiriami vienas nuo kito, kaip „Sony“ ir „God of War“, o tai reiškia, kad geriau matyti puikiai išdirbtą produktą, o ne nepavykusį, pilną „bug‘ų“ ir neretai visų pasmerkiamą projektą. Ypač tai yra aktualu „Microsoft“ dėl to, kad paskutinės „Halo“ instaliacijos, palyginus su jos pirmtakais žymiai silpnesnės ir susilaukė nemažai neigiamų atsiliepimų ir iš fanų, ir iš kritikų.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas