Kontraversiškiausias pastarųjų metų žaidimas: ko šiemet galima tikėtis iš „Cyberpunk 2077“?

Rokas Gaidys

2021-02-09, 13:00 (atnaujinta 2021-04-27, 00:44)

0 komentarų
Kontraversiškiausias pastarųjų metų žaidimas: ko šiemet galima tikėtis iš „Cyberpunk 2077“?

Naujausias „CD Projekt Red“ projektas, ilgai lauktas „Cyberpunk 2077“ žadėjo tikrai daug. Milžiniškas atviras pasaulis, kuriame daugybė dėmesio yra skirta net smulkiausioms detalėms tikrai nepasirodė toks kokio tikėjosi daugelis, tikriausiai ir ne toks, kokį savo planuose įsivaizdavo net patys kūrėjai. Gruodžio mėnesį jis pasaulį išvydo dar, kaip čia gražiai pasakius, neužbaigtas, o labiau pilnas sisteminių klaidų, kurių ypač daug buvo konsolių versijoje. Bet nėra taip viskas blogai, nes jis nuolatos yra tvarkomas ir apskritai, ko galima tikėtis iš jo šiais metais?

Paskutiniai du mėnesiai „CD Projekt Red“ nebuvo patys palankiausi, nes kol pirkėjai laukė atnaujinimų su klaidų ištaisymų, patys kūrėjai buvo apšaudyti ieškiniais ir teisminėmis bylomis iš įmonės akcininkų. Panašu, kad pati studija ginklų sudėti dar neketina ir pridėjo visų atnaujinimų ir kitų svarbių pasikeitimų žemėlapį per visus šiuos metus. Svarbiausia užduotis dabar yra padaryti jį žaidžiamą „Playstation 4“ savininkams, nes dar prieš didžiąsias praėjusių metų šventes jis buvo pašalintas iš „PS“ internetinės parduotuvės.

Sausio 22-trą dieną pasirodęs naujinys „Cyberpunk 2007 1.10“, kuris turėjo optimizuoti versiją senos kartos konsolėms dar ne visai sutvarkė šį žaidimą. Toliau yra sulaukiama pranešimų, kad sisteminių klaidų ir staigaus kadrų per sekundę kritimo atvejų tikrai dar yra nemažai ir dar vieno atnaujinimo greitu metu laukti tikrai yra realu. Kai tai bus padaryta, kūrėjai atskleidė savo planus kitiems pasikeitimams arba atnaujinimams. Tarp jų galima tikėtis nemokamų „PS5“ ir „Xbox Series X“ versijų bei nemokamo papildinio, kitaip vadinamo „DLC“, kurio pasirodymo data buvo nukelta dėl dabartinių bėdų su žaidimu.

Šiuo metu nėra daug žinoma apie naujausius papildinius, bet turbūt dauguma fanų sutiks, kad turėtų būti remiamasi „The Witcher 3“ pavyzdžiu. „Hearts of Stone“ ir „Blood and Wine“ yra tituluojami kaip geriausi visų laikų „DLC“ ir ne be reikalo, nes jie yra didesni ir pasakoja geresnę istoriją nei dauguma kitų studijų „AAA“ projektų, o neretas juos net pavadina atskirais vaizdo žaidimais. Atsižvelgiant į tai, kad ir „Witcher 3: Wild Hunt“ ir „Cyberpunk 2077“ kūrė ta pati studija, tai tikrai yra realu, kad pastarasis taip pat sulauks panašių pagerinimų.

Ateities planuose taip pat yra numatomas internetinis režimas, kuris turėjo pasirodyti kitais metais, tačiau atsižvelgiant į gruodžio mėnesio fiasko, tai greičiausiai jis pasirodys tik 2023-iaisiais. Tiesa, sunku pasakyti ar jis po išleidimo nesėkmių iš viso pasirodys, bet šis žaidimas dar tikrai turi ką įrodyti, nes bent jau kol kas dar toli gražiu iki kažko, kas būtų vertas „The Witcher 3“ kūrėjo vardo. „Cyberpunk 2077“ šiuo metu yra galima žaisti su „Google Stadia“, „PS4“, „PS5“, „Xbox One“ ir „Xbox Series“, o naujos kartos konsolių versijos turėtų pasirodyti dar šiais metais.

0 komentarų

Rašyti komentarą

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas